sobota 26. prosince 2015

Vánoce a silvestrovské setkání

Je tomu velice nedávno, kdy jsem se alespoň trochu začal dostávat do vánoční atmosféry, která vzhledem k teplotám dosahujícím až deseti stupňů celsia – a tím pádem znemožňujícím jakéhokoli sněžení – nemohla za žádných okolností přijít. Ani purpura na kamnech či hořící františek nedokázali utvořit to správné vánoční cítění.

Asi před necelými dvěma týdny jsem se seznámil s dívkou, u které jsem byl překvapený jejím vzdorem k osobnímu setkání a zároveň jejím talentem vztahujícím se k umění. Mým snem je žít s dívkou, která by dokázala procítit každý okamžik tvořivosti stejně jako já, a ona mi zahrála tak perfektně na piano, až se mi z toho zalily oči slzami. Její vlasy jsou živé a černé jako noční obloha, pod kterou se mi podlamují nohy. Její rty jsou smyslné a lákající k polibku, nemluvě o očích, které jsou těmi pravými a bouřlivými okny do duše. Tím ale rozhodně nechci říct, že by snad bylo snadné její duši odhadnout takovou, jaká je.

Ve skutečnosti je hodně složitá, ale tím pádem zajímavá. Vlastně je docela stejná jako já. Je jiná, ale ne proto, že by to jen tvrdila, ale proto, že doopravdy je. Myslím, že nebude těžké mít jí rád, jako spíš donutit jí k tomu, aby mi věřila ve všem, co povím. Její zážitky a zkušenosti s chlapci nebyly příliš světlé a myslím, že právě to neprožití s opravdovým klukem, který se chová, jak by měl, je jejím největším handicapem, základní součástí tvořící skládanku nedůvěřivosti, která se musí rozebírat kus po kusu.

Její slova mě často zraňují, obzvlášť když mi říká, že mě má moc ráda a pak se mi snaží rozmluvit to, abych jí poznal, protože – údajně – ví, že se zamilovat nedokáže. Já ale znám holky a troufám si tvrdit, že i přesto že to říká, doufá v mou trpělivost a v to, abych o ni nepřestával bojovat. Můj názor je, že to chlapy mají tu povinnost dívčí srdce dobývat a ne dívky srdce chlapců. Nechápu dnešní dobu, když si dívka s chlapcem pěkně píšou, povídají a rozumí si spolu, a pak při sebemenším náznaku toho, že o tu holku se bude muset bojovat, to chlapci vzdají – to prostě není chování budoucího chlapa. O dívku se musí bojovat celý život. Jejich povaha vždy taková byla a vždy bude. Já o ni bojovat budu, a to tím nejněžnějším způsobem.

Měl jsem takovou radost, když jsme se konečně domluvily na setkání, které se má odehrát na silvestra, a já doufám, že to stále platí. Nerad bych přišel o tak vzrušující událost, kdy se jí budu moct podívat do očí, usmát se a povídat si s ní naživo, vidět jak se tváří. Myslím, že by to pro mě bylo největším zklamáním, jelikož jsem si to vzhledem k mým skromným přáním k vánočním dárkům jako dárek vzal. Vlastně to byl nejšťastnější okamžik za posledních pár měsíců.

Tím se dostáváme k celým Vánocům, které u mě byly doopravdy skromné. Já vlastně všechno až na spřízněnou duši mám. Mám psací stroj, papíry, počítač, mobilní telefon, skvělou a zdravou rodinu a perfektní školu. Mám život, o kterém se dá říct, že ho doopravdy žiji, a to hned dvojím způsobem ve světě fikce a ve světě reálném. Nebudu se tu chlubit, co jsem dostal za dárky, jen Vám povím, že to hlavní, na čem mi záleží, je atmosféra a zdravá rodina. Dovolím si ale přát srdce zmiňované osoby. Snad se mi podaří si tento životní dáreček vybojovat.


Omlouvám se za opožděný článek, ale přišlo mi zbytečné psát před Vánoci, když se ještě nic neudálo. S blogováním jsem nepřestal a s radostí Vám oznamuji, že jsem dopsal první kapitolu knihy, kterou právě píši. Jsem amatérský spisovatel, ale zapálený, a to je hlavní. Přeji Vám příjemné svátky a krásný Nový rok, přátelé a milí čtenáři.


0 komentářů:

Okomentovat