úterý 20. října 2015

Káva (CHILL)

Nejsem žádný odborník na kávu takže tu ode mě nečekejte podrobné popisování různých druhů a jejich výhody. Pokud také píšete, rádi čtete, nebo máte jiný důvod, určitě je káva také vaším nejlepším přítelem. Upřímně já bych toho ve všední dny moc nenapsal ani nepřečetl, nebýt té úžasné nahnědlé aromatické tekutiny. Ani spánek mi tolik nepomůže a vzhledem k tomu, kolik toho ve dne mám, je to obrovská ztráta času. I přesto že nyní nemám moc nápadů na povídku nebo nějaké téma, budu sem dávat pravidelně každý den nějaký příspěvek. Pokud vy neopustíte mě, neopustím ani já vás. Je to jednoduché. Spíše v těchto článcích "Káva (CHILL)" budu improvizovat a psát všechno možné.
  Momentálně čtu knihu Svět podle Garpa od Johna Irvinga a opravdu mě zaujala. To právě ona mě dotlačila ke psaní i když jsem naprostý amatér. A tím se dostáváme k další věci. Snažím se sem dávat co možná nejčastěji různé články a vymýšlet program, nicméně nejsem někdo kdo by měl horu zkušeností, a je mi pouhých sedmnáct let. Proto bych ocenil, aby jste mi spíše pomáhali a podporovaly mě. Pokud je tu čtenář pro kterého je čeština lehká jako facka a ve psaní je zkušený, byl bych moc rád aby si své názory nenechával pro sebe a napomínal mě. Jak jinak mám ty zkušenosti získávat když ne takhle ? Samozřejmě se každý den "samoučím" na internetu a čtu. Opravdu teď trávím většinu dne jen co se týče tohohle, a není to vůbec lehké v kombinaci se školou, kterou dělám. No tak to k tomu vše a rád bych přešel zpět ke Světu podle Garpa.  Když bych jí měl porovnat s mojí předchozí zkušeností s tímto autorem a sice s Pravidly moštárny, bylo by těžké odsoudit jednu jako horší, a druhou jako lepší. Irving má talent v gigantických rozměrech a já mám k němu takovou úctu, že všechny jeho knihy jsou pro mě dokonalé.
  Kdyby někoho zajímalo, kterou knihou jsem začal, tak to byla myslím Samota od Natalia Gruesa. Opravdu první pořádná kniha, kterou jsme četl. Další pak byla o něco delší Mapa času od Felixe J. Palmy a tu jsem si zrovna tak zamiloval. Buď mám štěstí na výběr knih, nebo jsem zkrátka tak hodný že všechny knihy hodnotím spíše pozitivně (až tedy na ty svoje).
  Dále by mě pak zajímal váš názor na tento blog. Mám ho založený od 17.10. 2015. To znamená že je celkem úplně nový a já bych chtěl už začít trochu s tím, abych vás nějakým způsobem zapojil. Je vás docela dost a byl bych rád za vaše hodnocení (i mě samého a mého stylu psaní). Až se má sledovanost rozjede ještě více, určitě bych chtěl pořádat také soutěže o super ceny, které se ke psaní hodí. Ať už jsou to stylové propisky, desky, knihy, nebo snad i psací stroj ? No nechte se překvapit. Zajímali by mě i vaše zájmy, jaká témata by jste ještě k blogu připojily, a která případně chcete vyškrtnout.
  Pokud bude někdo hodně aktivní tzn., pravidelné komentování, kontaktování mě o nápadech, opravování chyb,...připojím ho jako dalšího administrátora.
  Jsme moc rád, že už za tak krátkou dobu jako jsou čtyři dny stoupá sledovanost každým dnem o desítky, a beru to jako velký úspěch.  Vůbec jsem s tímhle nepočítal a rozhodně to chce trpělivost. Děkuji vám tedy za vaši účast a trpělivost se mnou, těším se na vaše zprávy a komentáře.
S úctou, váš Samuel.

0 komentářů:

Okomentovat