pátek 30. října 2015

Omlouvám se

Tak, teď pár informací o tom, proč nepíši. Není to proto, že jsem se na vás vykašlal. Spíš nemám vůbec čas. Pustil jsem se totiž do projektu, který zahlcuje většinu mého dne, a rozhodně to není nic snadného. Projekt je to takový, že jsem začal psát svoji první doopravdickou knihu.  Nejsem na to sám, ale pomáhá mi pár lidí, kteří opravují případné chyby v pravopise.
  Nebudu vám zatím říkat o čem kniha bude. Nechci prozrazovat nic co se toho týče. Jen mi přišlo správné se ozvat, a říct vám proč nepíši. Opravdu mi věřte, že kdyby to šlo, kdyby šlo vymyslet nějaké rozumné téma na článek do mého blogu a zároveň psát román, tak ode mne máte příspěvky každý den. Ono to ale nejde, bohužel.

Knihu píši na psacím stroji co jsem nedávno dostal, a musím říct, že je to tisíckrát příjemnější než na počítači. Nebolí mě z toho oči a napíši toho mnohem víc. Navíc to kouzlo toho je dokonalé. Jediné co před sebou mám tak stroj, papíry a voňavý čajík s kávou.
  Napsal jsem už docela dost stránek, a baví mě můj příběh. Vžil jsem se do něj natolik, že jím žiji. Myslím na mé postavy neustále, a přemýšlím jak se bude jejich příběh odvíjet. Je to dle mého názoru pěkný román, a bude vám povědomý z mé tvorby. Nebudu nic víc prozrazovat, jen řeknu, že některé z mých povídek byli tak složité příběhem, že se na povídky nehodily. A právě tento fakt mě dohnal k tomuto činu.

Samozřejmě budu moc rád za vaši podporu, a kdyby jste chtěli, mohl bych vám některé z mých polotovarů sem ofotit, a vy by jste na vyvíjení děje mohli také mít svoji zásluhu. Je to ale jen na vás.
  Mimochodem jsem přemýšlel, že je toho na mě hodně. A aby jste nepřicházeli o mé články, připojím sem ještě jednoho administrátora. Není to ale úplně jisté.
  Asi jsem to už zmiňoval, ale jsem na dovolené a s připojením je to tu děs. Je to další důvod, proč teď články nevycházejí tak často.

Jsem stále s vámi, a myslím na vás. S blogováním jsem rozhodně nepřestal a nikdy nepřestanu. Já se nevzdám. Mým snem je být spisovatel a strojní inženýr zároveň, a mě se to podaří.

Tak to by bylo asi všechno, a přeji vám hezké odpočinkové dny milí čtenáři!

0 komentářů:

Okomentovat