úterý 27. října 2015

Káva (CHILL)

Ahoj, tak dneska to bylo stejně tak děsné, jako včera. Byl to pěkně namáhavý den plný písemek a nudného učení, a jediné co je na něm pozitivního, tak že jím pro mě začínají prázdniny - na naší škole se moc ředitelského volna nevyužívá, tak jsme rádi za každý den co do školy nemusíme. Jeli jsme s rodinou k příbuzným do Severních Čech, kde to úplně miluji. Ve vesnici Chřibská je zkrátka klid a mohu tu uvolnit všechny mé myšlenky. Je tu to správné ticho jak na čtení, tak na psaní.

Ze školy jsem dnes odešel v pět hodin odpoledne, a hned po ní si mě vyzvedli rodiče s tím, že už jedeme. Ani jsem si nestihl oddechnout a naobědvat se. A k tomu všemu jsem celý den nejedl. Nejedl jsem kvůli dvou hloupostem. Tou první je, že jsem ráno tak trochu zaspal, a tím pádem jsem se nestihl nasnídat. A za druhé jsem hned poté jsem zjistil, že svačina, kterou mi mamka připravila, se mi nevejde do tašky kvůli učebnicím - dnes jsem jich musel mít o něco více kvůli konzultačním hodinám.
  Potěšující ale bylo, že mi můj milovaný tatínek vyzvedl psací stroj z Prahy, a proto teď mohu psát tak, jako lidé dříve, a díky té autentičnosti mít i lépe uvolněné oči a mysl. Jen mě mrzí, že jsme jaksi nedomyslely inkoustovou pásku, a ta dopisuje.

Severní Čechy jsou nádherné místo, je tu nádherná příroda. Každý den chodím na menší procházky, a přemýšlím nad spoustou věcí. Teď budu přemýšlet nad tím co dále psát, a věřím že na něco skvělého určitě přijdu.

Když už jsem dostal ten psací stroj tak mě napadlo, že bych si mohl s někým z vás (kdo by chtěl) psát i klasické dopisy. Myslím, že by to bylo perfektní, protože je to něco nevídaného a zároveň je to něco, čeho si pak člověk mnohem více váží. Mohli bychom společně opět prožívat ten pocit, kdy se těšíme na to až nám od dotyčného něco přijde, a na to co napíše.
  Tak kdo by chtěl, napište mi na moji emailovou adresu.


0 komentářů:

Okomentovat