pondělí 30. listopadu 2015

Spotify a Vánoční koledy

Mnoho z Vás určitě Spotify zná. Je to streamovací služba, díky které máte přístup k veškeré hudbě světa. Nedokážu popsat ty všechny výhody, které nabízí. Je neskutečně ulevující, že už nemusím složitě hledat neznámé skladby a stahovat si je přes příšerné stránky vyhazující tisíce reklam. Spousta z Vás ale stejně dává přednost klasickému stahování z Ulož.to a ptá se, proč bych si měl platit něco, jako Spotify? Já se Vám dnes pokusím odpovědět.

Vzpomínám si, jak jsem se k němu dostal. Byla doba, kdy jsem se nemohl nabažit aplikace Youradio.cz, která nabízela podobné možnosti. Díky ní jsem se dostal k hudbě, o které jsem ještě nevěděl, a moc se mi líbila. Hodně mě ale rozčilovalo, že jsem si nemohl písničku přetočit, nebo se na ní vrátit zpět, abych si jí mohl poslechnout znovu. Byl jsem tedy stále odkázaný na papír a tužku, abych si zapisoval písničky, které mě zaujaly, a mohl si je stáhnout z nějakého serveru.

Pak ale přišla má milovaná sestřenka, která mi překvapeně pověděla: „Youradio? Kde to žiješ, prosím tebe?“ A ukázala mi úplně novou (pro mě novou) aplikaci s názvem Spotify. Moc mě nezaujala, protože mi jí ukazovala na svém Iphonu a vzhled nebyl příliš lákavý. To byly ale jen detaily, kterých já si, jako hlupák, všímal. Hodně jsem v tu dobu znejistil, a ta nejistota ve mne vyvolala paniku, kdy jsem nevěděl, jak mé labužnické poslouchání bude pokračovat. Řešením byl Facebook a příspěvek „Spotify, nebo Youradio?“, ve kterém jednoznačně vyhrálo Spotify. To mě ale příliš nepotěšilo, protože to pro mne znamenalo komplikace; Byl jsem moc líný.

Byl bych hloupý, kdybych se do toho nepustil. Zaregistroval jsem se a stáhl jejich aplikaci, kam jen to šlo. Poté jsem se nezapomněl podívat, co o této službě píší lidé za recenze, a jaké jí dávají hodnocení. Byl jsem poměrně překvapený, protože hodnocení bylo přímo obrovské (hodně kladné). Nicméně mnohokrát jsem četl, že se vyplatí spíš placení prémiových služeb. Výhody po zaplacení byly dokonalé, protože kdo by nechtěl, aby si mohl hledat a pouštět hudbu podle své nálady, a pak si jí rovnou ukládat do mobilu a třídit do playlistů. Připadal jsem si, jako v nebi, protože to bylo to, co jsem přesně chtěl. Nemusel jsem nic stahovat z jiných serverů, jen jsem klikl na tlačítko a přidal do playlistu, který jsem nazval „Oblíbené“.

Předtím, než se mi to podařilo zaplatit, jsem měl velké problémy s provedení transakce. S tím se hold každý musí poprat. Nakonec se mi to ale podařilo a nemohu si stěžovat naprosto na nic. Splnili vše, co slibovali, a ještě víc.

Nyní si už připadám, jako král hudby. Vše mám na dosah, vše znám. Když mám náladu na radost, pustím si playlist, který nabízí písničky pro dobrou náladu. Když mám chuť připadat si drsně, dám si tam třeba…“Hudba pro drsňáky“. Upozorňuji ale, že vše je v angličtině. A teď, když začínají ty Vánoce, Spotify přichystalo speciální playlisty plné těch nejlepších Vánočních písní roztříděných na: Christmas Pop, Jazzy Christmas, Folksy Christmas, Rock Christmas, Country Christmas a mnoho dalších. Není možné, aby si někdo nevybral přesně to, na co má chuť.

Díky nim jsem se dostal do skvělé vánoční atmosféry. A pro ty, co píší, je určitě k poděkování hodné, že Spotify nabízí motivační hudbu přímo pro spisovatele. Prostě si připadám, jako dítě, co dostane vše, oč si řekne!


Také jsem díky Spotify objevil spoustu interpretů, bez kterých bych nyní nemohl ani žít. Zkrátka je to nový způsob, jak objevovat hudbu. A pokud dostanete chuť znát víc, a pak machrovat na své spolužáky, či rodinu, že máte hudby z rádia a televize dávno plný uši, protože jste jí naposlouchaní na Spotify, tak do toho. Není to ani drahé. Nyní stojí Spotify pouhé jedno euro na tři měsíce, a jinak platíte šest euro měsíčně. Přeji veselé Vánoce u překrásných písní!


4 komentáře:

  1. Spotify je super vymoženost. Dokonce si platím i premium verzi :)

    Unknownie.blogspot.cz || Life Abroad

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy, jsem tu podruhé a už podruhé odcházím se zajímavým tipem. O spotify jsem už slyšela několikrát, ale nikdy jsem nepochopila, o co přesně jde. teď už to vím. Být králem hudby je krásná věc, o tom není pochyb. Asi začnu objevovat zase nové věci... :) Díky za tip... :)

    OdpovědětVymazat